3 września 2009

pachnąca kula

Zrealizowałam pomysł od dawna zamieszkały w mojej głowie, a zaświtał on po wizazowym poście użytkowniczki zawiecha. Otóż - jest to kulka wydłubana z antyperspirantu i opleciona siatką koralików. Jestem zachwycona efektem i z niecierpliwością czekam aż komuś w rodzinie skonczy się kolejny kosmetyk w kulce. Poniższa jest ozdobiona podług prostego pomysłu który przelałam na grafikę - dostępny tutaj. Planuję kulkę zamieścic w naszyjniku i skomponowac jutro mniejsze towarzystwo. Oto i ona:


Dostałam dzisiaj od mamy dwie garscie koralików, przekładek i innych błyskotek. Mam mnóstwo pomysłow tylko czasu brak! Zegarze dopomóz.

2 komentarze:

  1. Na prawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaka ty jestes kreatywno-roznorodna, babo... zachwycam sie i zachwycam coraz bardziej ^.^ dzieki za wstapienie do mnie, i czekam na fachowe uwagi i porady ^.^

    swoja droga: czy twoj blog da sie obserwowac przez blogspota?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!