2 września 2010

czarne piórko

Pomysły mi się mnożą, ale nie w sposób wykonac je w kolejnosci powstania, zwyklę biorę się za to co przed sekundą wynajdę, poki zapał! Tym tropem idąc frywolny wisior uplątałam - wzór pochodzi z japońskiej ksiązki "Tatting & Beads Graceful Jewelry" i jest jak najbardziej płaski, ale chyba coś im się pomyliło, albo uzyłam złej wielkosci kuleczek (2mm i 3mm), gdyż moj płaski być nie chce. Może to lepiej? Kształtem przypomina mi piórko, wykonany z ariadny i jest całkiem duzy ma 9cm długosci. Mam nadzieję, że zdjęcie odzwierciedla trójwymiarowość:)



Frywolitki zdominowały moją twórczosc ostatnio, z utęsknieniem spoglądam na drobnicę - czeka mnie powrót do "korzeni":)

14 komentarzy:

  1. super! mam to samo teraz tylko frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kompozycja i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, mi też przypomina piórko albo listka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Podziwiam frywolitki - sama nie mam pojęcia jak się to robi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior jest piękny! Jak na mój gust, to ta trójwymiarowość dodaje mu jeszcze uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wyszedł, naprawdę prześliczny! I chyba nawet lepiej, ze taki 3D, myślę, że mu uroku dodaje ten trzeci wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No niemożliwe! Dokładnie ten wzór z tej książki czeka na moim pulpicie na swoją kolejkę.
    Ja też tak mam - za mało czasu, żeby zrealizować pomysły nadchodzące jeden za drugim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że nie mam tego wzoru ani tej książki,bo mnie zaintrygowała trójwymiarowość.Świetnie to wyszło,chciałabym zrozumieć,jak powstało.Czasem pozorne pomyłki okazują się odkrywcze i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa!Nie zauważyłam,że słowo wzór się ładnie podświetla,a już próbowałam wygooglać tytuł książki,efekty jakoś niezadowalające były...w takim razie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. a pamiętasz może z jakiego numeru tego japońskiego magazynu był ten wzór?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!