28 listopada 2010

szmaragdowy czas kulek

Czasu...czasu! Gdzie jestes czasie? Choc do mnie, wyciagnij moją dobę! Ale nie marudzę:) Mój najnowszy wynalazek - kulka z 5-i 3-kątów - wzór tu. Wielkie odkrycie to to nie jest, ale prezentuje się slicznie - kulka ze szmaragdowych wysrebrzanych koraliczków, plus bigle z pastylką w tym samym kolorze.



Powstała też kolejna powtórka z rozrywki - komplet granatowych kropelek - powstały dla ukochanej Michała.


Natomiast
mama poprosiła mnie o garść składaczków dla znajomych. Z założenia miałam pozbyć się koralików które leżą i leżą. Poniekąd tak się stało:) Ale nie zmienia to faktu ze składaki nie sa moją ulubioną formą twórczą.



Z niecierpliwoscią
wyczekuje Targów Rękodzieła w przyszłym tygodniu. Byle do soboty!

7 komentarzy:

  1. Piękne szmaragdowe :)i dziękuję za schemat!

    OdpowiedzUsuń
  2. i do zobaczenia mam nadzieję :):) a kuleczki zielono srebrne - czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, ty chyba nie śpisz w ogóle... przepiękne te komplety... ślinię się, też takie chcę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności. Zarówno szmaragdowa, jak i składaczki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj dopiero trafiłam do Ciebie... Cudne prace, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Komplet granatowych kropelek jest pzrecudny, czy można prosić o schemat.

    Jadwiga
    jagnieszka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Weroniko,
    Jesteś cudotwórczynią jeżeli chodzi o wyroby z koralików. Wszystko jest piękne, dopracowane aż oczy się radują kiedy się na nie patrzy.
    Bardzo, bardzo proszę o schemat na te przepiękne kropelki i kolczyki - wachlarzyki.
    Napisałaś, że gdzieś na twoich postach powinnam je znaleźć ale przeszukałam wszystkie i chyba mam problem ze wzrokiem bo ich nie znalazłam:).

    pozdrawiam serdecznie
    Aleksandra
    mój mail: ola.k.2002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!