2 stycznia 2011

miej serce dla WOŚP

A nawet 3:) Wystawiłam na aukcji wośpu komplecik z wyplecionych serduszek. Zachęcam do dodawania przedmiotów i propagowania szczytnego celu!




(Klik w baner przeniesie cię na moją aukcję)

Wzór na serduszka pochodzi z magazynu Beads Motif i został nieco przezemnie zmodyfikowany. Koraliki 1,8mm czerwone, wysrebrzane oraz 2mm posrebrzane kuleczki. Skuś się:)

Natomiast w sylwestrowym szale spędzonym po znakiem łożka, chorowania, "Zakazanego Imperium" i ton chusteczek wydzubiałam kolczyki, kojarzące mi się z kulami dyskotekowymi, na prezent dla przyjaciołki mojej mamy. Kule z 2 i 3mm kuleczek oraz fioletowe szlifowane oponki:)

7 komentarzy:

  1. Komplet WOŚP-owy - genialny - na pewno pójdzie za słuszną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne obydwa komplety, jak zresztą wszystko, co z Twoich łapek wychodzi...

    Zdrowsza już ciut?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie misterne te serduszka. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne , bardzo lubię serduszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten komplecik...:-) Mam nadzieję, że się sprzeda za dobrą cenę...:-) Kolczyki kulki cudne...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te serduszka ci wyszły .
    Pozdrawiam Szupa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te serduszka, na pewno dobrze sie sprzedadza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!