23 kwietnia 2011

kryształowe wnętrze

Na marcowym spotkaniu craftowym Ania Kowal natchneła mnie do wypełnienia kulek. Robiłam to już wcześniej, ale nigdy nie zdazyło mi się obkoralikować dwudziestoscianem ściętym. Tak powstaje mała kolekcja pt. Swarovski INSIDE.
Kształt 5000 (round stone) idealnie wpasowuje się w koralikową kulkę z 2 i 3 mm kuleczek.
Pierwsze - Crystal Aurora Borealis - kula 12mm oraz bicone 2,5mm:



Drugie, wykonane z kryształków w kolorze Ruby - na specjalne zamówienie. Kula 12mm oraz bicone 6mm:



Myślę, że to nie koniec - kupiłam przedwczoraj kilka kulek w cudnych barwach!

Zajączkowo dla małych sąsiadek wyplotłam kuleczki:





A Wszystkim zaglądającym pragnę życzyć niezwykłych, cudownych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego:)

3 komentarze:

  1. Kolekcja z wnętrzem z kryształków zapowiada się na bardzo udaną, bo pierwsze egzemplarze już dają jej przedsmak... Na pewno na żywo wyglądają piękniej, potrafię sobie wyobrazić jak skrzy się to wnętrze w słońcu... :)

    Mam tyle koralików w tylu pięknych kolorach i zero czasu, żeby je poprzerabiać w coś równie atrakcyjnego... Ach, kochana, pożycz kilka krasnoludków, co to je w piwnicy trzymasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zwłaszcza te ruby -może uda mi się we po świętach pomacać,czy już w świat pójdą?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!