19 października 2011

owadzie sprawy


Motyle
i ważki stanowią bardzo popularne motywy w biżuterii. Najpierw o ważce;)

Delikatne
, 4 centymetrowe skrzydła laserowo wycięte ze srebrnej blachy połączyłam z beaded beadsami. Kulki wyplotłam z wręcz proszących się o to koralików 11/0 toho w kolorze higher metallic dragonfly:) Wyglądają jak oczy ważki:)

Kolczyki zawiesiłam na srebrnych sztyftach nadających całości smukłości. Może rozczłonkowałam ważkę, ale połączenie kulek ze skrzydełkami po prostu mnie urzekło:)




Motylek natomiast dopełnił jako charms bransoletkę z czerwonych koralików euroclassu. Zapięcie typu toggle.


Ot, owadzie sprawki:)

15 komentarzy:

  1. przepiękne i kolczyki i bransoletka!]
    zapraszam do mnie -zobacz mój komplet wg Twoich wskazówek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyłam się ważkami, polatałabym z nimi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki ważki są cudowne:-) Bransoletka z motylkiem jest śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki prześliczne !!! Sama ostatnio zaopatrzyłam się w dragonfly, bo są piękne.
    Bransoletka śliczna - motylek dodał uroku:)
    Gdzie kupiłaś skrzydełka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych skrzydełkach... Zdradzisz tajemnicę, skąd do Ciebie przyfrunęły? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki i mnie urzekły! Raz, że kulka (czemu mi nie wychodzi? Oj chyba Cię pomęczę przy jakiejś okazji :) ), dwa te skrzydełka zwiewne i delikatne... Całość cudna! :)

    Bransoletce też nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "rozczłonkowana" ważka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tą ważką, efekt cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne są te kolczyki!!!
    zdradzisz jak się robi takie kulki?

    OdpowiedzUsuń
  10. No ważka, jak żywa. I jak ją teraz rozczłonować ;-)
    A bransoletka krwiście energetyczna.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!