30 stycznia 2012

serduszek czar

Wpadłam nieco w klimat walentynkowy. Zatem dzisiaj w kolorze miłości - dwie pary czerwonych kolczyków.

Pierwszą
parę tworzą kolczyki-obręcze, z sznurów szydełkowo-koralikowych wklejonych w ozdobną "pandorkę" z maleńkimi serduszkami. Użyłam intensywnie czerwonych koralików - 15/0 silverlined ruby. Obręcze zawieszone są na posrebrzanych sztyftach w kształcie serc. Dawno nie robiłam takich kolczyków;)




Drugą
parę stanowią kolczyki bliźniaczo podobne do WOŚPowych, jednakże zamiast elementów w kolorze złota - srebrne. Beaded ballsy z koralików 11/0 opaque frosted pepper red oraz galvanized aluminium oraz małe ozdobne serduszka. Kręcą się w przeciwne strony:)




Kolczyki
dostępne są w Galerii KuferArt ub bezpośrednio u mnie.

Przypominam o karrrnawałowym Candy, a tym którzy już się zapisali dziękuję za liczne komentarze:)

13 komentarzy:

  1. Prawdziwie walentynkowe ozdoby - pierwsze szczególnie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Niestety mi nie wychodzą te kolczyki ani bransoletka, ciekawe co robię źle :( Pozdrawiam na mroźny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kręcą mnie walentynki, nie dam się wciągnąć, nie dam...
    Ale podobają mi się Twoje kolczyki.. Koła planuję zrobić, odkąd je u Ciebie pierwszy raz zobaczyłam - może kieeeedyś... Teraz jeszcze drażnisz tymi kulkami ze spiralnym wzorem... No przecież tez będę musiała kiedyś je zrobić... Że nie wspomnę o ostatnich ukośnikach!
    Ach, żeby doba dłuższa była, albo żebym spać nie musiała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne! te kulkowe chyba bardziej mi się podobają. Ale mówię.. CHYBA.. bo potem patrzę na koła.. i też świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolczyki:-) Muszę w końcu spróbować zrobić tą kulkę...;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i piękne kolczyki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszek nie znoszę, ale ta czerwień.... mrau :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie te kuleczki urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kolczyki po prostu śliczne i wcale nie przesłodzone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kółeczka w pandorkach... mniam.... Pomysł świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne rzeczy..:) jesteś niezwykle zdolną osobą :)
    przeglądałam już kilka zdjęć z Twoimi dziełami i bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj szukam kursiku na tego typu kolczyki i znaleźć nie mogę ,nie wiem gdzie go szukać :(

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!