26 listopada 2012

kosmiczny bliżniak i szaliki

Namówiona przez Danutę, zrobiłam bliźniaka swojej meduzie;)

Wisior
został wypleciony z matowych czarnych FP 4mm oraz nicklu i frosted opaque jet. Jest odrobinę mniejszy od mojego, gdyż zastosowałam mniej kryształków. Trochę pozmieniałam wzór, nadbudowałam nieco górę i wygląda calkiem całkiem:)


Zawieszony na 70 cm sznurze z koralików.


Dokonałam tez trzech szalików;) Dwa z nich mają dyndające smaczki!

Powtórka z niebieskiego:
Obowiązkowy guziczek:
I zawieszki, gwiazdki z nieba.

Fioletowo-rózowy z miedzią. Diva Batik Design kolor 3308.

Guzik:
I piórka!
Ten trafił do inspiracji na Kadoro.pl

Szaro-popielaty. Diva Batik Design kolor 1900.
A tu tylko guzik:)


9 komentarzy:

  1. Śliczne szale, najbardziej spodobał mi się fioletowo różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr jeden to szaro-popielaty szalik :) Choć niebieskości też mrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisior super, ale szaliki ...... ho, ho bardzo , bardzo fajne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry przepraszam za spam.
    Jestem autorką nowego bloga www.the-world-of-demons.blog.onet.pl na który serdecznie zapraszam. Historia dopiero się zaczyna, ale systematycznie będą pojawiały się kolejne rozdziały opowiadające o życiu demonów, miłości i mrocznych tajemnicach, które potrafią wywrócić cały świat do góry nogami.
    Jeśli będziesz miała ochotę, to nie miałabym nic przeciwko wymianie linków na naszych blogach.

    Z poważaniem
    Autorka - MJS

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam że moja szanowna pani profesor od Hiszpańskiego ma jakiś związek z tym blogiem! Już ze 3 naszyjniki widziałam i tu, i na zajęciach! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z tymi dyndającymi końcówkami !!
    Ty to masz pomysły !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich szali to jeszcze nigdzie nie widziałam, a fajne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaliki są świetne !!! Bardzo mi się podobają :)))
    Mogłabym taki mieć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!