14 września 2013

pieszczoszek

Będzie kolczaście jak wspominałam:) W aktualnym numerze Bead&Button (117) urzekł mnie nieskomplikowany projekt Bead Stud Bracelet autorstwa Maggie Roschyk.  Jednakże... nie miałam ani peanut'ów w odpowiedniej ilości, ani w żadnym polskim sklepie nie ma takich boskich ćwieków ze szkła. Wybrnęłam! 
Bransoletka powstała z 8/0 frosted jet oraz metalowych koralików w kształcie ćwieków (do kupienia TU i TU). Kolce są puste w środku więc bransoletka jest całkiem lekka.
Na brzegu dodałam nieco 15/0 nickel by urozmaicić formę, zapięcie typu slide. Jest dopasowana na moją rękę i wygląda groźźźźźnie:) Zaczepno-obronna;)
Dzisiaj, mimo że dopadło mnie już jesienne przeziębienie, gnam na spotkanie poznańskich maranciaków. Będziemy Włoczkersami!

13 komentarzy:

  1. Bransoletka jak dla mnie bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ten brzeg niklowy dodał jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Idealna w moim stylu, uwielbiam takie nosić

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieszczocha rządzi! W takim stylu zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku.. Aż bym nosiła taką :)
    Piękności!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł, a wykonanie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) cudna jest ta bransoletka :P taką jedną od ciebie sobie nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wygląda groźnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia mi się zachwyciła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś jednak zdecydowała się na kolejnego pieszczoszka, to znalazłam idealne koraliki - beadstud w Kadoro.
    http://www.kadoro.pl/szukaj.php?keywords=beadstud&szukaj.x=0&szukaj.y=0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!