10 października 2013

kolia Stardust - projekt beaderek na WOŚP cz.1

Pewnego niezbyt pogodnego wrześniowego dnia, zostałam namówiona, nie wspomnę przez kogo, na koordynowanie jednego z trzech projektów beaderek na WOŚP 2014. Odpowiedzialnie podeszłam do zadania - nim się obejrzałam, pod moje techniczne i kolorystyczne "dyktando" powstało 69 przepięknych oplecionych kryształów rivoli Swarovskiego. Kolia o finezyjnej nazwie "Stardust" czyli "Gwiezdny pył" w częsciach prezentuje się o tak:
Nie będę się powtarzać i zapraszam na bloga Bizuteryjek na WOŚP:


Aktualnie 33 kryształy zostały zszyte... ale jeszcze dłuuuugra droga przede mną. Mam jeszcze 7 dni by ją skończyć.

6 komentarzy:

  1. Widziałam, jak pięknie skrzą się :) Ciekawa jestem końcowego efektu i mam nadzieję, że dane będzie mi pomacać, zanim pójdzie w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona:
    już teraz należy przypuszczać, że efekt będzie niesamowity :) Widać serce włożone przez wszystkie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki żebyś się wyrobiła z czasem no i czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W częściach wyglądają bosko, nie mogę się doczekać efektu po złożeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię!!!!!!!!!!!!!!! Szczęka opada!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny włożyły całe serducho w stworzenie każdego elementu tej pięknej kolii. Kryształki rivoli wyglądają cudnie i już jestem ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!