20 marca 2014

pierwsze jajo - ludowe - edycja 2014

Zaczynam z jajami:) W tym roku podjęłam wyzwanie na w pełni obkoralikowane jajka w fuzji technik - połączyłam tkanie na krośnie (loom beading) z typową plecionką. W tkaniu na krośnie, to mój debiut:) Wnętrza tegorocznych jajek to... jajka podkładowe. Mam kilka rozmiarów, ważą tyle co prawdziwe jajko, a kosztują niewiele w porównaniu do jajek z tworzywa do decoupage. 


Pierwsze jajko powstało w "ludowej" kolorystyce, którą wykorzystałam nie tak dawno w rombowym naszyjniku.

Użyłam koralików 11/0 lustered opaque white, opaque pepper red, lustered opaque dandelion oraz opaque cornflower. Pasek tkany to wzór mojego autorstwa. Reszta - improwizacja. Pierwsze jajko ma nieco niedociągnięć (zamaskowanych kokardką), acz od czegoś trzeba było zacząć. Następne idzie mi lepiej:)

Tymczasem zapraszam na kolejne Candy w Kreatywnym Kufrze!







7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, ładnie i równiutko, takie jajo to ciekawa ozdoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Jajo Ludowe' zabrzmialo pieeeknie:-))

    Koralikowe jest wspaniale.
    -Pozdrawiam-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne :))) Bardzo dobrze mu tak "na ludowo" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następna seria jaj? Ja obmacuję Twoje-swoje ubiegłoroczne i się zastanawiam, czy już nie mogę wywiesić, czy jednak za wcześnie :D Bo takie ładne, szkoda w spiżarni trzymać :D

    A tegoroczne zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem jajka koralikowego. Jest piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne! Ech, i mam słabość do ludowych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita ! A już pomysł z jajami podkładowymi - bomba !!!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!