6 lipca 2015

szafirowa ważka

Podarowałam organizatorce II Festiwalu Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie Asi Bartoś ważkę-broszę w jej ulubionej, niebieskiej tonacji.
Wykonałam ją w odróżnieniu od poprzednich, z koralików cylindrycznych. Dla porówniania - mniejsza z 15/0 i większa:

Wykorzystałam TT: silverlined sapphire oraz crystal i MD: matte metallic cobalt i crystal luster. Dodatkowo 15/0 silverlined crystal i 11/0 transparent crystal oraz FP cobolt AB. Brzuszek stanowi szklany fasetowany kryształek 7x15mm w metalowej oprawie.


Festiwal był cudowny, cieszę się, że mogłam tam być z Wami! Pogoda była iście afrykańska! Oby do przyszłego roku!

6 komentarzy:

  1. Przepiękna ważka :) I do tego ten cudowny kolor...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło, a ja się wybierałam w niedzielę do Was niestety mogrena skutecznie zatrzymała mnie w łózku ;) Mam nadzieję, że za rok się uda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale w niedzielę na kiermaszu Pani nie było... a szkoda, bo specjalnie z Lublina przyjechałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, długa droga powrotna mnie czekała. Następnym razem proszę o wcześniejszy kontakt!

      Usuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!