19 sierpnia 2015

błyszczące szmaragdowe krople

Trzeci w moim koralikowym dorobku komplet ślubny w złoto-szmaragdowej tonacji. Pierwszy TU, drugi o TU. Złoto idealnie podkreśla głęboką zieloną barwę.


Tym razem postawiłam na kryształy szklane w kształcie kropli. Wykorzystałam dwa rozmiary - mniejsze 18x13 oraz większe 25x18 mm. Oplot jest delikatny, wykonany z 15/0 i 11/0 pfg starlight oraz MD duracoat galvanized gold.

Bransoletka - dwa szmaragdowe kryształki połączyłam ze sobą, dodając elementy wyplecione ściegiem spiral herringbone. Zapięcie typu toggle oraz charms - serduszko wieńczą całość.

 Zapięcie typu toggle oraz charms - serduszko wieńczą całość.

Kolczyki, wykonane tak jak turkusowe z poprzedniego postu. Większe kryształki zawieszone na biglach angielskich.


Grzebień do włosów. Zjawiskowa ozdoba z trzech kryształków, przymocowana do metalowego grzebyka.

Wyjątkowy komplet dla wyjątkowej Panny Młodej! Niby surowy w formie i bez ozdobników, lecz błyszczy się niesamowicie.

7 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria! Dzięki temu, że wzór jest dość prosty, najbardziej rzucają się w oczy kolory! Szmaragdowy odcień zieleni jest przecudny, uwielbiam taki!, a złoto pięknie go podkreśla (choć moje preferencje kolorystyczne ubrały by go raczej w srebro). :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet :) podziwiam twórczość i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej znaczy więcej, co widać na obrazku. Cudowny zestaw i skojarzył mi się, nie wiem czemu, z cesarzową Sissi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W wersji szmaragdowej krople nadal oczarowują, piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ciekawi w jaki sposób koralikowa aplikacja została przymocowana do grzebienia: potrzebne było użycie kleju czy wystarczył mocny oplot koralikami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak prawda :) złoty pasuje najlepiej do czerwonego i zielonego :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!