30 grudnia 2015

cubee patina

Forma sześcianiku mnie nie opuszcza. Tym razem postanowiłam wykorzystać do wykonania kolczyków z serii cubee elementy metalowe z efektem patyny. Udało mi się je upolować podczas nocy andrzejkowych zakupów w Royal-Stone

Kolczyki składają się z kostek wyplecionych z MD duracoat opaque eucalyptus, TT i 15/0 atq bronze. Pod kosteczkami zawiesiłam krople "miedzianego" hematytu otulone patynowanymi czapeczkami, kolczyki wieńczą liście. Bigle angielskie.



Zastanawia mnie trwałość turkusowej powłoki na elementach metalowych, zatem kolczyki wchodzą w fazę intensywnych testów. Sylwestrowa noc jest ku temu odpowiednią okazją:)

8 komentarzy:

  1. Kolczyki przepiękne i z dodatkami w turkusowych odcieniach, które bardzo lubię.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Mam nadzieję, że wytrzymają próbę czasu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne tych kolczyków

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!